?

Log in

Sometimes I still see myself in that lonesome bedroom................StarCoreKid [entries|archive|friends|userinfo]
starcorekid

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

I danced and then I didn't [Nov. 21st, 2004|02:58 pm]
starcorekid
[Current Mood |coldCowd and Bored as fuck...]
[Current Music |The Cure : Burn]

*sigh* I saw National Treasure yesterday. It was pretty good. It's like the Goonies all growed-ed up. With guns. I'm listening to Josh scream through the phone right now......

...I miss Lisa...

...alot...

...You know what movie is a fuckin trip? Punch-Drunk Love. mhmm.You should see it. Yep. mhmm.

I had stuff to say...now I sorta don't remember...

I LOVE LISA! mhmm...
LinkLeave a comment

I'm glad you're not a part of this... [Nov. 19th, 2004|08:05 am]
starcorekid
[Current Mood |exhaustedMaybe Id sleep if she was here]
[Current Music |DashboardConfessional : Ghost of a Good Thing]

*sigh* I don’t wanna be here. I miss her. Why isn’t she here? :( I’m hungry. But I have no money, and I’m afraid to eat anyway cuz I’ll probably just get sick. She needs to get a new phone. mhmm. Cuz then we can talk more again. mhmm. I love her. mhmm.

Alex P. is coming to my house after school to help me fix my computer. Then my grandparents are picking me up and we’re going to see Josh’s play. I’m gonna stay with them till Sunday. Then I gotta go home. I don’t wanna. I hate my home. I hate how they glare at me. How they look down on me. Condescend me. Yell at me. Hit me. Scream. I hate how they hate me.

I love Lisa.
Link4 comments|Leave a comment

What kind of father would cut off your hand? [Nov. 18th, 2004|08:19 pm]
starcorekid
[Current Mood |drained9 days without sleep is bad...]
[Current Music |Dashboard Confessional : Remember to Breathe]

I'll tell you what kind. Darth Vader. Yeah, I'm comparing fathers to Darth Vader. Lisa's dad turned her phone off. We are both fucking pissed about it too. Now we can't hear eachothers voices for at least a week. :'( Note: crying faces are even SADDER. I miss her voice alot too. She has the voice of an angel.
Link1 comment|Leave a comment

Never Never Land [Nov. 18th, 2004|02:23 pm]
starcorekid
[Current Mood |annoyedGod damned computers]
[Current Music |Taking Back Sunday : Your Own Disaster]

GAH! I'm on my sisters computer. Mine got viruses! OHHHH NOOOO!! Oh well, I'll find a way to fix it. Well, this is day NINE of me not sleeping, which is crap. I hate being home. I hate this town. Theres almost never anything to do. Except a concert once in a while. But theres not a good one till next Saturday. Maybe I'll go. I dunno yet. But then theres no more good ones this month. :( Again, sad faces are sad. Next month is December! Thats when Decemberween is at. I wish I could go be with her for the holidays, or at least see her. But I can't. :( Son, Ambulance plays the final show of their tour TONIGHT at a city 45 minutes away. I can't go. *insert angsty face here* I can't wait to get through the holidays. Once they're over, thats my mark that much closer to leaving. And then. Mid-July...guess where I'm going!?!? OHIO! Doesn't sound too exiting huh? But she's there. *melts* I miss my princess.
Link2 comments|Leave a comment

The runway lights are the deepest blue... [Nov. 17th, 2004|11:59 pm]
starcorekid
[Current Mood |lonelyShes not here...]
[Current Music |Daphne Loves Derby : Midnight Highway]

I hate being alone like this. I wish she was awake. But shes not. I miss her. She's so alone right now and I know that. I wish I was there to hold her. I need her. :( sad faces are sad. Gee... :/ that was inteligent. God im stupid. *sigh* Oh well. My problem.
LinkLeave a comment

navigation
[ viewing | 10 entries back ]
[ go | later ]